Copyright © TrPress
Design by Dzignine

11 Kasım Bu Tarz Benim 50.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 11 KASIM 2014

bu tarz benim 11 kasım neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 11 kasım, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 11 kasım kim ne giydi, 11 kasım bu tarz benim 50.bölüm kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 9. haftanın ikinci gününde 50.bölümü 11 kasım 2014 salı günü yayınlandı. Her hafta olduğu gibi bu hafta da yarışmacılar hafta boyunca jüriden yıldız almaya çalışacak. Finale yaklaştıkça heyecan da artıyor. 8. haftanın eleneni Meltem Keklik olmuştu ve kalan yarışmacı sayısı 7'ye indi. 7 yarışmacıdan bakalım bu hafta kim veda edecek. İşte 9. haftanın ikinci gününde  yaşananlar. 10 Kasım bakalım kimler yıldız alacak hepsi yazımızın devamında... İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...

BU TARZ BENİM 11 KASIM 2014 SALI 50.BÖLÜM

Bu Tarz Benim yarışmasının 9.haftasınının ikinci bölümü bugün yayınlanacak. Pazartesi günü yayınlanan bölümde sadece üç yarışmacı yıldız alabildi. Özlem, Ezgi ve Tuğçe günü yıldız alarak tamamladılar. Bakalım bugün kimler yıldız alacak.E
-BLOGU
Bu Tarz Benimdfe 11 kasım günü Gizem ve Nur Bozar YILDIZ alabildi...

11 kasım ezgi baylar  11 kasım nur bozar  11 kasım özlem özden

Bu Tarz Benim Kıyafetler ve Yıldızlar 

Bu Tarz Benim 11.11.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Yeşil elbise ile sahneye çıkan Tuğçe Ergişi, jüri üyelerinden Kemal Doğulu'nun beğenmesine rağmen İvana Sert ve Nur Yerlitaş2tan onay alamadı ve yıldz alamadı...'Yıldız alamadı... [bu hafta 1 yıldız aldı]

Bu Tarz Benim 11.11.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah elbise, gümüş renk stiletto ayakkabı, siyah çanra ile çıktı. YILDIZ aldı. [bu hafta 1 yıldız aldı]

Bu Tarz Benim 11.11.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Siyah omuzlardan gri desenli elbise, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. YILDIZ aldı. [bu hafta 1 yıldız aldı]

Bu Tarz Benim 11.11.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Şencan petrol yeşili elbise, altın rengi çanta, kırmızı ayakkabı, Şencan ise saten parlak pudra rengi büstiyer, siyah opak çorap, siyah çizme giydi. Yıldız alamadılar... [bu hafta hiç yıldız alamadı]

Bu Tarz Benim 11.11.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Ayşegül Melisa Doğan bugün yarışmaya beyaz elbise, beyaz küpeler, renkli bir ayakkabı giymişti. Herşey dahil programına çıkma konsepti ile jüri karşısına çıkan yarışmacı jüriden olumsuz cevap aldı ve Yıldız alamadı... [bu hafta hiç yıldız alamadı]

Bu Tarz Benim 11.11.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Lacivert deri büstiyer yine aynı renk deri etek, bordo çanta, krem süet stiletto ayakkabı ile podyuma çıktı. Yıldız alamadı... [bu hafta 1 yıldız aldı]

Bu Tarz Benim 11.11.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Gri salaş kazak, kırmızı kaşkol, siyah deri tayt, siyah çanta ile sahneye çıktı...Yıldız alamadı... [bu hafta 1 yıldız aldı]

Bu Tarz Benim Yarışmacıları 

tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden

Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:

Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

11 kasım bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 50.bölüm fragmanı, bu tarz benim 50.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 50.bölüm 11 kasım, bu tarz benimde neler oldu 11 kasım, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 11 kasım, 11 kasım nur bozarın kıyafetleri, 11 kasım tuğçe ergişinin kıyafetleri, 11 kasım özlem özdenin kıyafetleri, 11 kasım tuğçe ergişi kıyafetleri, 10 kasım ayşegül melisa doğan kıyafetleri


0 yorum:

Yorum Gönder