Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bu Tarz Benim 10 Kasım 49.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 10 KASIM 2014

bu tarz benim 10 kasım neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 10 kasım, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 10 kasım kim ne giydi, 10 kasım bu tarz benim 49.bölüm kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 9. haftanın ilk bölümü yani 49.bölüm 10 kasım 2014 pazartesi günü yayınlandı. Her hafta olduğu gibi bu hafta da yarışmacılar hafta boyunca jüriden yıldız almaya çalışacak. Finale yaklaştıkça heyecan da artıyor. 8. haftanın eleneni Meltem Keklik olmuştu ve kalan yarışmacı sayısı 7'ye indi. 7 yarışmacıdan bakalım bu hafta kim veda edecek. İşte 9. haftanın ilk gününde yaşananlar. 10 Kasım bakalım kimler yıldız alacak hepsi yazımızın devamında... İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...

BU TARZ BENİM 7 KASIM 2014 CUMA 47.BÖLÜM

Bu Tarz Benim yarışmasının 49.bölümünden yine tartışma vardı. Özlem Tuğçe'yi elemek isteyen Gizem ve Ayşegül'ü topa tuttu. Ayrıca Nur Bozar'ın hafta içinde katıldığı Her Şey Dahil programında yaptığı açıklamar ile ilgili de tartışma yaşandı... İşte günün kıyafetleri ve yıldızları...
Özlem Özden, Ezgi Baylar ve Tuğçe Ergişi YILDIZ alan yarışmacılar oldu...

aycan nurcan şencan 10 kasım kıyafetleri  ayşegül melisa doğan 10 kasım kıyafetleri  ezgi baylar 10 kasım kıyafetleri  gizem güler 10 kasım kıyafetleri  nur bozar 10 kasım kıyafetleri  özlem özden 10 kasım kıyafetleri  tuğçe ergişi 10 kasım kıyafetleri







Bu Tarz Benim Kıyafetler ve Yıldızlar

Bu Tarz Benim 10.11.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Siyah ışıltılı abiye, siyah çanta, siyah ayakkabı ile sahneye çıtkı. YILDIZ alabildi.

Bu Tarz Benim 10.11.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Gizem Güler, Krem renk salaş bir hırkla, mavi gömlek, lacivert kumaş pantolon, siyah beyaz çanta ile sahneye çıktı. Yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 10.11.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Bej kumaş pantolon, siyah balıkçı yaka triko, siyah deri ceket ile sahneye çıktı. Yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 10.11.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Şencan siyah tayt pantolon, beyaz body, siyah ayakkabı, Aycan ise gri kot pantolon, gri ceket, pembe kaşkol, beyaz body ile sahneye çıktı. Yıldız alamadılar...

Bu Tarz Benim 10.11.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Pembe gömlek, siyah ayakkabı, siyah çanta.Yıldız alamadı...

Bu Tarz Benim 10.11.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Beyaz balıkçı yaka triko, siyah pantolon, yapay kürk ve siyah ayakkabı ile çıktı. YILDIZ alabildi.

Bu Tarz Benim 10.11.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem Özden bugün altı tüllü balık etek abiye elbise, kırmızı çanta,siyah eldiven ile sahneye çıktı.Jüri üyelerinden İvana Sert'in tarz bulmadığı yarışmacı Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş'tan tarzsın cevabı aldı ve YILDIZ alabildi.


Bu Tarz Benim Yarışmacıları 

tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden

Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:

Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

10 kasım bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 49.bölüm fragmanı, bu tarz benim 49.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 49.bölüm 10 kasım, bu tarz benimde neler oldu 10 kasım, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 10 kasım, 10 kasım nur bozarın kıyafetleri, 10 kasım tuğçe ergişinin kıyafetleri, 10 kasım özlem özdenin kıyafetleri, 10 kasım meltem keklik kıyafetleri, 10 kasım ayşegül melisa doğan kıyafetleri

0 yorum:

Yorum Gönder