Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bu Tarz Benim 5 Kasım 45.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı


BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 5 KASIM 2014
bu tarz benim 5 kasım neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 5 kasım, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 5 kasım kim ne giydi, 5 kasım bu tarz benim 45.bölüm kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 8. haftanın üçüncü bölümü yani 45.bölüm 5 Kasım 2014 çarşamba günü yayınlandı... Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 7. haftasının elemesi 1 kasım cumartesi gecesi yapıldı. Bu tarz benimde elenen isim Roza Şake olmuştu. Bu hafta eleneni belirlemek için yarışmacılar yine yıldız toplamaya çalışacaklar. Bu hafta kim elenecek 8 kasım cumartesi gecesi göreceğiz. 5 Kasım bakalım kimler yıldız alacak hepsi yazımızın devamında... İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...

BU TARZ BENİM 5 KASIM 2014 ÇARŞAMBA 45.BÖLÜM
Bu tarz benimde bu hafta ilk iki bölümde ikizler ve Ezgi Baylar hariç herkesin iki yıldızı var. Bakalım bugün dengeler değişecek mi? Bu Tarz Benim 45.bölümde Tuğçe Ergişi'nin babası ile barıştığı haberi var ve Tuğçe yine gözyaşlarına boğulacak. Bakalım bugün kim ne giydi, jüri kimi beğendi, kimler yıldız aldı...

Bu Tarz Benim Kıyafetler ve Yıldızlar,

Bu Tarz Benim 4.11.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri:
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Gizem Güler Kıyafetleri:
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Nur Bozar Kıyafetleri:
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri:Meltem Keklik, siyah tayt pantolon, beyaz gömlek, siyah kükrklü yelek, beyaz çanta ve siyah ayakkabı ile sahneye çıktı.
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri:Aycan siyah elbise, lacivert kemer, gri çanra, siyah burnu beyaz stiletto ayakkabı, Nurcan ise siyah elbise, beyaz ayakkabı, gümüş çanta ile sahneye çıktı. YILDIZ alabildiler (bu haftaki ikinci yıldızları).
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Gri kazak, siyah etek, siyah çanta, siyah çizme ve siyah şapka ile geldi. YILDIZ alabildi (bu haftaki üçüncü yıldızı).
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri:
Bu Tarz Benim 4.11.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem Özden, lacivert renk boğaz ve göğüs dantel işlemeli elbise, siyah ayakkabı ile bekarlığa veda partisi için sahneye çıktı. YILDIZ alabildi (bu haftaki üçüncü yıldızı).

***

Bu Tarz Benim Yarışmacıları
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
bu tarz benim meltem keklik Bu Tarz Benim Meltem Keklik
nur bozar Bu Tarz Benim Nur Bozar
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
http://trpress.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://trpress.blogspot.com.tr
5 kasım bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 45.bölüm fragmanı, bu tarz benim 45.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 45.bölüm 5 kasım, bu tarz benimde neler oldu 5 kasım, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 5 kasım, 5 kasım nur bozarın kıyafetleri, 5 kasım tuğçe ergişinin kıyafetleri, 5 kasım özlem özdenin kıyafetleri, 5 kasım meltem keklik kıyafetleri, 5 kasım ayşegül melisa doğan kıyafetleri


0 yorum:

Yorum Gönder