Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bu Tarz Benim 6 Kasım 46.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı


BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 6 KASIM 2014


bu tarz benim 6 kasım neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 6 kasım, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 6 kasım kim ne giydi, 6 kasım bu tarz benim 46.bölüm kıyafetleri


Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 8. haftanın dördüncü bölümü yani 46.bölüm 6 Kasım 2014 perşembe günü yayınlandı... Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 8. haftasının elemesi gecesi 8 kasım cumartesi gecesi yapılacak. Bu tarz benimde geçen hafta Roza Şake elenmişti. Bu hafta eleneni belirlemek için yarışmacılar yine yıldız toplamaya çalışacaklar. Bu hafta kim elenecek 8 kasım cumartesi gecesi göreceğiz. 6 Kasım bakalım kimler yıldız alacak hepsi yazımızın devamında... İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...

BU TARZ BENİM 6 KASIM 2014 PERŞEMBE 46.BÖLÜM
Bu tarz benimde bu haftaÖzlem Özden'in düğün macerası yer buldu. Her gün farkloı bir konsetptle gelen yarışmacı bugün kına gecesi düzenleyecek. Özlem Özden'in kına gecesi güne damga vuracak. İşte yarışmacıların kıyafetleri...












Bu Tarz Benim Kıyafetler ve Yıldızlar,

Bu Tarz Benim 6.11.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Açık mavi renllbise, ,içine siyah gömlek, siyah çanta, gözlük ile sahneye çıktı. YILDIZ alamadı...

Bu Tarz Benim 6.11.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Mavi elbise YILDIZ alabildi. (bu haftaki üçüncü yıldızı)
Bu Tarz Benim 6.11.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Desenli geniş elbise, kahverengi çanta, siyah ayakkabı ve mopak çorap ile çıktı.YILDIZ alamadı...

Bu Tarz Benim 6.11.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri: Meltem Keklik, beyaz bluz, yeşil kumaş pantolon, bej ayakkabı ve çanta ile çıktı. YILDIZ alamadı...

Bu Tarz Benim 6.11.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: YILDIZ alamadı...

Bu Tarz Benim 6.11.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Haki renk elbise, siyah bot, sşyah çanta ile çıktı YILDIZ alamadı... 

Bu Tarz Benim 6.11.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Kırmızı elbise, siyah hırka, siyah çizme ile çıktı. YILDIZ alabildi.(bu haftaki üçüncü yıldızı)

Bu Tarz Benim 6.11.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Özlem kına gecesi kıyafeti ile sahneye çıktı. Kına gecesi kıyafeti pembe renkli bir elbiseydi.YILDIZ alabildi.(bu haftaki dördüncü yıldızı)


0 yorum:

Yorum Gönder