Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bu Tarz Benim 7 Kasım 47.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 7 KASIM 2014
bu tarz benim 7 kasım neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 7 kasım, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 7 kasım kim ne giydi, 7 kasım bu tarz benim 47.bölüm kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 8. haftanın beşinci bölümü yani 47.bölüm 7 Kasım 2014 cuma günü yayınlandı... Hafta için hergün saat 15.45 da başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının 8. haftasının elemesi gecesi 8 kasım cumartesi gecesi yapılacak. Eleme gecesinden yarışmacılar birbirinden ilginç taklitleri ile herkesi eğendirecek ve bir kişi yarışmaya veda edecek. Bakalım kim gidecek... Bu tarz benimde geçen hafta Roza Şake elenmişti. Bu hafta eleneni belirlemek için yarışmacılar yine yıldız toplamaya çalışacaklar. Bu hafta kim elenecek 8 kasım cumartesi gecesi göreceğiz. 7 Kasım bakalım kimler yıldız alacak hepsi yazımızın devamında... İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...

BU TARZ BENİM 7 KASIM 2014 CUMA 47.BÖLÜM
Bu tarz benim yarışmasının 8. haftasının son gününde 47. bölümü ile ekrana gelecek ve yarışmacılar eleme için son yıldızlarını alacaklar. Haftanın en çok yıldız alan yarışmacısı şimdilik Özlem. Özlem bu hafta 4 yıldız aldı eğer bugün de yıldız alabilirse koruma altında olacak. Bakalım koruma altına hangi iki yarışmacı alınacak bugün öğreneceğiz. İşte 47. bölüm kıyafetler ve yıldızlar...
47. bölümde Nur Bozar ile jüri üyeleri ile arasındaki tartışma güne damga vurdu. Nur Bozar'ın özellikle bir önceki gün aldığı eleştirilerden dolayı Nur Yerlitaş'a kırılmış olduğundan dolayı gün içinde tartışma yaşandı. Hatta sunucu Öykü ile bile tartıştı.

Koruma altına alınan yarışmacılar GİZEM GÜLER ve ÖZLEM ÖZDEN oldu.

Bu Tarz Benim Kıyafetler ve Yıldızlar

Bu Tarz Benim 7.11.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Tuğçe Ergişi, lacivert albise, mor çanta, bej ayakkabı, mor kolye ile sahneye çıktı. YILDIZ alabildi. (bu haftaki 4.yıldızı)
Bu Tarz Benim 7.11.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah elbise YILDIZ alabildi. (bu haftaki 4.yıldızı)
Bu Tarz Benim 7.11.2014 Nur Bozar Kıyafetleri: Nur Bozar bugün mavi sakallı kazak, siyah ispanyol paça pantolon, siyah çanta ve siyah ayakkabı ile ekrana geldi. Yıldız alamadı. (bu haftaki 2.yıldızı)
Bu Tarz Benim 7.11.2014 Meltem Keklik Kıyafetleri: Meltem Keklik bugün sarı omuzları siyah işlemeli body, siyah mini etek, siyah deri ceketi siyah bot ile sahneye çıktı. YILDIZ alabildi. (bu haftaki 3.yıldızı)
Bu Tarz Benim 7.11.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Ayca Nurcan Şencan ikizler bugün beyaz ve açık pembe renk elbise giyerek nedime olarak geldiler ekrana. YILDIZ alabildi. (bu haftaki 3.yıldızı)
Bu Tarz Benim 7.11.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah uzun yırtmaç abiye elbise, siyah çanta ve siyah ayakkabı. YILDIZ alabildi. (bu haftaki 4.yıldızı)
Bu Tarz Benim 7.11.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Kırmızı elbise, siyah bolero, siyah çanta, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. YILDIZ alabildi. (bu haftaki 4.yıldızı)
Bu Tarz Benim 7.11.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Hafta boyunca düğün konsepti ile gelen Özlem bugün sahneye son olarak gelinlikle geldi Beyaz, altın renk işlemeli bir gelinlik tercih etti. Yıldız alamadı. (bu haftaki 4.yıldızı)


Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:

Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver


7 kasım bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 47.bölüm fragmanı, bu tarz benim 47.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 47.bölüm 7 kasım, bu tarz benimde neler oldu 7 kasım, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 6 kasım, 7 kasım nur bozarın kıyafetleri, 7 kasım tuğçe ergişinin kıyafetleri, 7 kasım özlem özdenin kıyafetleri, 6 kasım meltem keklik kıyafetleri, 7 kasım ayşegül melisa doğan kıyafetleri




0 yorum:

Yorum Gönder