Copyright © TrPress
Design by Dzignine

Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi Yılmaz Morgül Taklidi 8 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi

BU TARZ BENİM TUĞÇE ERGİŞİ YILMAZ MORGÜL OLDU...
bu tarz benim eleme gecesi taklitler, bu tarz benim tuğçe yılmaz morgül taklidi, bu tarz benim tuğçenin yılmaz morgül taklidi, 8 kasım bu tarz benim eleme gecesi tuğçe

Bu Tarz Benim yarışmasının 8 kasım 2014 cumartesi günü yayınlanacak olan 48. bölümünde Tuğçe Ergişi Yılmaz Morgül olarak sahneye çıkacak...
Bu Tarz Benim'in 8. hafta eleme gecesinde yarışmacılar birbirinden ilginç taklitlerle izleyenleri eğnedirecekler. 8 Kasım Cumartesi gecesi 8. elenen yarışmacının belli olacağı eleme gecesinde bu hafta yine ünlü lerin taklitleri ile ekrana gekecekler. Bütün yarışmacılar istedikleri bir yarışmacının tarzınız yansıtacak. Tuğçe Ergişi eleme gecesinde Yılmaz Morgül olarak sahneye çıkacak. İşte Tuğçe Ergişi'nin Yılmaz Morgül taklidi...

Daha önce sosyal medyada Tuğçe Ergişi'nin Yılmaz Morgül'e olan benzerliği ile ilgili olarak "caps" ler paylaşılmış hatta hafta içinde bir bölümde Özlem Tuğçe'ye Yılmaz Morgül ile bir akrabalığı olup olmadığını sormuş yarışmacıyı zor duruma düşümeye çalışmıştı. E-Blogu Fakat Tuğçe bu turumu kendi lehine kullanmayı başarmış bence. Eleme gecesinde Yılmaz Morgül taklidi ile sahneye çıkması hem jüri üyelerinden hem yarışmacılardan hem de izleyiciden tam not almasını sağlayacak gibi. Çünkü Tuğçe Ergişi gerçekten Yılmaz Morgül olmuş.. İşte Tuğçe Ergişi-Yılmaz Morgül taklidi... Sizce benzemiş mi?
http://e-blogu.blogspot.com.tr


Tuğçe Ergişi-Yılmaz Morgül Tiplemesi 8 Kasım 2014 Bu Tarz Benim 48.Bölüm
bu tarz benim tuğçe yılmaz morgül  bu tarz benim tuğçe yılmaz morgül  bu tarz benim tuğçe yılmaz morgül

8 Kasım 2014 Cumartesi gecesi Bu Tarz Benim Eleme Gecesinde diğer yarışmacıların taklit edecekleri ünlüler ise şöyle,

Bu Tarz Benim Nurcan Şencan-Michael Jackson Taklidi,
Bu Tarz Benim Aycan Şencan-Seda Sayan Taklidi,
Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi-Yılmaz Morgül Taklidi,
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan-İbrahim Tatlıses Taklidi,
Bu Tarz Benim Ezgi Baylar-Zerrin Özer Taklidi,
Bu Tarz Benim Gizem Güler-Ajda Pekkan Taklidi,
Bu Tarz Benim Meltem Keklik-Atiye Taklidi,
Bu Tarz Benim Nur Bozar-Göksel Taklidi,


bu tarz benim tuğçe eleme gecesi taklidi, bu tarz benim tuğçe yılmaz morgül taklidi, bu tarz benim 8 kasım taklitler, bu tarz benim eleme gecesi taklitleri 8 kasım 2014, bu tarz benim 48.bölüm tuğçe ergişi yılmaz morgül taklidi,


0 yorum:

Yorum Gönder