Copyright © TrPress
Design by Dzignine

6 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi -İşte Benim Stilim'de Elenen Yarışmacı 06.03.2015 tv8

 6 Mart 2015   İşte Benim Stilim Kim Elendi
işte benim stilim kim elendi 6 MART, bu hafta kim elendi 6 mart , btb kim elendi tv8, ibs kim elendi, iste benim stilim eleme gecesi kim gitti 6 mart 2015İşte Benim Stilim'de Elenen Yarışmacı 06.03.2015

TV8’in sevilen yarışma programı İşte Benim Stilim’de önceki akşam eleme heyecanı yaşandı. Her hafta ünlü bir ismin jüri olarak katıldığı yarışmanın sürpriz konuğu Hande Yener’di.  Jüri üyeleri İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucu Öykü Serter’le eleme gecesi yine renkli anlar yaşattı. “Kanat” konseptiyle podyumda yürüyen yarışmacılardan eleme için önerilen isimler Özden Cerrahoğlu ve Nazlı Sultan oldu.



İŞTE BENİM STİLİM’DE KİM ELENDİ

İşte Benim Stilim’de ‘Kanat’ konseptli gecede en yüksek puanı Maria Surina aldı. “İşte Benim Stilim’de bu hafta kim elendi?” sorusunun cevabı da belli oldu.  Özden Cerrahoğlu ve Nazlı Sultan’ın eleme için önerildiği gecede, yarışmaya veda eden isim programın en iddialı yarışmacılarından olan Nazlı Sultan Kayaaslan oldu. Geçtiğimiz hafta elenen isim Melisa Şahin olmuştu.


İŞTE BENİM STİLİM’DE JÜRİNİN OYLARI NE OLDU 

Hande Yener 'Nazlı Sultan' elensin dedi.
Nur Yerlitaş 'Özden Cerrahoğlu' elensin dedi.
İvana Sert 'Özden Cerrahoğlu' elensin dedi.
Uğurkan Erez ise 'Nazlı Sultan' elensin tercihini yaptı.
Kemal Doğulu ise verdiği oyla yarışmada elenen ismi belirledi. Kemal Doğulu, İşte Benim Stilim yarışmasının en iddialı isimlerinden biri olan Nazlı Kayaaslan 'ı eledi.

NAZLI SULTAN KAYAASLAN KİMDİR?


Nazlı Kayaaslan, Mersinli ve 25 yaşında. 3 yaşında Beren adında bir kızı olan yarışmacının en büyük hayali Dünya mutfağını öğrenip bir restoran açmak. Yarışmacı, İşte Benim Stilim adlı yarışmanın en başından beri favori olarak gösteriliyordu.

Tv8 ekranında yayınlanan İşte Benim Stilim'de eleme gecesi yaklaşıyor. Cuma akşamı ekrana gelecek İşte Benim Stilim eleme gecesinde kim elenecek tüm detaylar sayfamızda bulabilirsiniz. Eleme gecesinin sürpriz jürisi ise Hande Yener.

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert “Lady Gaga” kılığında sergilediği dansıyla geceye renk katacak.

İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi; Hande Yener...

Hande Yener, seslendirdiği birbirinden güzel şarkıları ve danslarıyla izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak ve geceye damgasını vuracak.

7 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar.  Gecenin konsepti ise “Kanat”. Kanatlı kostümleri ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak. Eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak.

“İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 6 Mart Cuma akşamı saat 21.45'de TV8 ekranlarında.

YAYIN TARİHİ : 6 Mart Cuma
YAYIN SAATİ  : 21.45


İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI

İşte Beni Stilim Zeynep Öztürk
İşte Beni Stilim Maria Surina
İşte Beni Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Beni Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Beni Stilim Nazlı Hamarat
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan
İşte Beni Stilim Gülnihal Candan
İşte Beni Stilim İlbilge Uzun
İşte Beni Stilim Çiğdem Çelik

ELENEN YARIŞMACILARI 

İşte Beni Stilim Derya Yarar  ELENDİ (17 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Melisa Çeliker ELENDİ (24 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş ELENDİ (31 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Gökçe Markal ELENDİ (07 Şubat 2015)
İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu ELENDİ (14 Şubat 2015)
İşte Benim Stilim Gülay Hançer ELENDİ (21 Şubat 2015)
İşte Benim Stilim Melisa Şahin ELENDİ (27 Şubat 2015)
İşte Benim Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan ELENDİ (06 Mart 2015)
bu hafta kim elendi iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi ne zaman, iste benim stilim kim gitti 6 mart, iste benimde kim gitti 6/3/2015

0 yorum:

Yorum Gönder